czwartek, 27 września 2018

Kotlety siekane z piersi kurczaka i sera żółtego

Ostatnio natknęłam się na przepis Ewy Wachowicz na kotleciki z indyka, akurat w lodówce miałam piersi kurczaka, więc zmieniłam trochę przepis i zrobiłam dzisiaj na obiadek. Moim bliskim bardzo smakowały!!! 😃Kotleciki podałam w towarzystwie pieczonych frytek oraz surówki Coleslaw. 





Składniki:
piersi kurczaka 2 szt,
cebula 1 szt,
czosnek 4 ząbki,
ser żółty 200 g,
natka pietruszki 2 łyżki,
szczypiorek 2 łyżki,
curry 2 łyżeczki,
sól i pieprz do smaku,
jajka 2 szt,
mąka ziemniaczana 3 łyżki,
olej do smażenia,

Sposób przygotowania:
Piersi kurczaka myjemy, oczyszczamy i kroimy w kostkę. Ser żółty ścieramy na grubych oczkach. Do tego dodajemy drobno pokrojoną cebulę, wyciśnięty przez praskę czosnek oraz posiekany szczypiorek i natkę.Dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy wszystko razem. Kotleciki kładziemy łyżką na rozgrzany olej. Smażymy z obu stron na złocisty kolor i odsączamy na ręczniku papierowym. Podajemy z ulubionymi dodatkami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz