niedziela, 11 czerwca 2017

Noodles z kurczakiem, pieczarkami i warzywami

Noodles to chiński makaron, którego ugotowanie zajmuje nie całe 5 minut! Szukacie pomysłu na szybki i smaczny obiad??? Ten przepis jest właśnie dla Was! Danie jest aromatyczne i pełne kolorów... Oprócz warzyw dodałam również moje ukochane pieczarki oraz dla mojego skarba, który jak już wspominałam jest miłośnikiem mięcha, dodałam pierś z kurczaka. Kto się skusi? Zapraszam :-)  



Składniki:
makaron Noodles 250 g,
pieczarki 350 g,
cebula czerwona lub biała 1 szt,
pierś z kurczaka 300 g,
papryka czerwona 1 szt,
papryka zielona pół szt,
papryka żółta pół szt,
brokuł 250 g,
kukurydza konserwowa pół puszki,
czosnek 1 ząbek,
sos sojowy 3 łyżki,
trawa cytrynowa mielona pół łyżeczki,
papryka słodka mielona 1 łyżeczka,
kurkuma 1 łyżeczka,
sól i pieprz do smaku,
olej do smażenia,

Sposób przygotowania:
Cebulę obieramy, drobno siekamy i podsmażamy na oleju. Pieczarki myjemy, kroimy w półplasterki i dodajemy do cebuli. Podsmażamy przez chwilę, następnie dodajemy pokrojone  w kostkę papryki oraz przyprawy. Brokuła dzielimy na różyczki, zalewamy wrzątkiem, solimy, gotujemy do miękkości i odcedzamy. Gdy pieczarki i papryka będą miękkie to dodajemy odcedzoną kukurydzę, brokuła, wyciśnięty przez praskę czosnek oraz 2 łyżki sosu sojowego. Wszystko przyprawiamy do smaku. 
Pierś z kurczaka oczyszczamy z błon, myjemy, kroimy w kostkę i podsmażamy na oleju. Do kurczaka dodajemy odrobinę kurkumy, sos sojowy oraz sól i pieprz do smaku. Usmażonego kurczaka łączymy z warzywami.  
Makaron zalewamy wrzątkiem i gotujemy w osolonej wodzie do miękkości. Następnie makaron odcedzamy i łączymy z kurczakiem, warzywami i pieczarkami. Mam nadzieję, że Wam posmakuje :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz