sobota, 8 kwietnia 2017

Koktajl z melona

Przyroda nareszcie  budzi się do życia! To czas, abyśmy również zabrali się za siebie. Więcej ruchu i więcej witamin to jest to czego nam potrzeba. Po zimowej porze niestety bardzo ciężko zacząć się więcej ruszać i zmienić odżywianie.... Przed zimą regularnie chodziłam na siłownie, oprócz tego zwracałam ogromną uwagę na to co jem i widziałam efekty na moim ciele. Niestety niska temperatura sprawiła, że odechciało mi się ćwiczyć, a mój apetyt był dwa razy większy. Przez całą zimę udało mi się odłożyć kilka niechcianych kilogramów, więc czas to zmienić i zaczynam od koktajlu z melona 😊 Z ciast na pewno nie zrezygnuję, ale pozwolę sobie na taką przyjemność tylko w weekend 😊 A tym czasem zapraszam na słodki koktajl 😊


Składniki:
melon 1/4 szt,
banan 1 szt,
kiwi 1 szt,
jabłko 1 szt,
woda 1,5 szklanki,

Sposób przygotowania:
Wszystkie owoce obieramy i kroimy na mniejsze kawałki. Następnie wkładamy owoce do miksera. Dodajemy wodę i miksujemy aż konsystencja koktajlu będzie gładka. Przelewamy do szklanek i gotowe:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz